Vanuit de pastorie Vanuit de pastorie
De lente is gekomen in de pastorietuin. De krokussen staan volop in bloei. Als u tijd heeft, moet u even een kijkje nemen – het is de moeite waard. Als het heel zacht wordt, zullen de krokussen niet lang blijven. Vorig jaar bleef het lang koud in maart en toen stonden de krokussen wel drie weken volop in bloei!  Of de zon streelt het huid of de krokussen de ogen. Of allebei tegelijk, maar dan maar heel even. Daar zou ik misschien een preek over kunnen houden.  Maar voorlopig hoef ik niet te preken, dus u bent gespaard. De komende weken hebben we gastpredikanten. Ook eens mooi voor de verandering. Hier volgt het programma:
Zondagse diensten
Zondag 19 maart, 10 uur: derde zondag in de veertigdagentijd. De dienst zal worden geleid door de heer J. Boon uit Zelhem

Zondag 26 maart, 10 uur: vierde zondag in de veertigdagentijd. De dienst zal worden geleid door Ds Fini van Zoelen uit Steenderen

Zondag 2 april, 10 uur: vijfde zondag in de veertigdagentijd. De dienst zal worden geleid door ds Deddie van Alpen uit Warnsveld

De vesperdiensten in de veertigdagentijd
Vrijdag 17 maart, 20 uur:  Vesperdienst voor alle gelovigen van Wichmond-Vierakker (katholiek en protestants) in de Protestantse kerk, Dorpsstraat Wichmond.  Na  de dienst nodigt de dominee u uit voor een glaasje/kopje in de d’Ólle Kriet!

Vrijdag 24 maart, 19.30 uur:  Vesperdienst met het oecumenisch koor voor alle gelovigen van Wichmond-Vierakker (katholiek en protestants) in de Sint Willibrorduskerk, Vierakker.  Voorganger: diaken T. Bruin. Na de dienst: koffie/thee in de kerk.

Vrijdag 31 maart, 20 uur: Vesperdienst voor alle gelovigen van Wichmond-Vierakker (katholiek en protestants) in de Protestantse kerk, Dorpsstraat Wichmond.  Na de dienst is er koffie/thee in de pastorie.

Vrijdag 7 april, 19.30 uur: Vesperdienst met het oecumenisch koor voor alle gelovigen van Wichmond-Vierakker (katholiek en protestants) in de Sint Willibrorduskerk, Vierakker. Voorganger diaken T. Bruin Na de dienst: koffie/thee in de kerk.

Vrijdag 14 maart is Goede Vrijdag.  Op deze dag houden de beide kerken aparte diensten. Bij ons zal pr Rien Baauw ons voorgaan, om 20 uur.