Erediensten Erediensten
Zondag 24 december, 10 uur: 4e Advent.  De ochtenddienst is om 10 uur.  We mediteren over de aankondiging van de geboorte van Jezus en de reactie van Maria.

Zondag 24 december, 20 uur: de Kerstavonddienst met medewerking van het A Capellakoor

Maandag 25 december, 10 uur: Eerste Kerstdag.  Gezinsdienst.  Tijdens de dienst zal er een kerspel worden opgevoerd.

Zondag 31 december 20 uur:  de Oudjaarsdienst met ds Ek uit Brummen

Zondag 7 januari 10 uur:  de eerste eredienst van het jaar 2018 is om 10 uur. Tijdens deze dienst zal Truus Dimmendaal formeel afscheid nemen van de kerkenraad na twee termijnen van 4 jaar.  Truus heeft heel trouw haar rol vervuld en we zijn haar heel dankbaar. Een dankwoord zal tot haar worden gericht door een vertegenwoordiger van de kerkenraad. Tevens zal Ria Klein Kranenbarg worden herbevestigd als ouderling.  Mw Tineke ten Dijk treedt toe tot de kerkenraad  en zal worden bevestigd als diaken.  Het belooft een mooie dienst te worden.

Zondag 14 januari, de eredienst om 10 uur met trompetspel door Albert Hartholt