Een kerkblad na Kerkleven in Oost-Gelderland Een kerkblad na Kerkleven in Oost-Gelderland
Nu Kerkleven in Oost-Gelderland helaas ophoudt te bestaan, wil de kerkenraad de lezers van dit blad graag vergelijkbare informatie gaan bieden door 11 keer per jaar uit te komen met een eigen kerkblad, waarin ons huidige kerkblad Wichmonds Kerkleven (WK) wordt opgenomen. Daarover konden onze gemeenteleden al lezen in het Kerstnummer van WK. Inmiddels is duidelijk geworden dat de gemeente Steenderen & Bronkhorst er voor kiest om helemaal zelfstandig te voorzien in een kerkblad. Wichmond zal gaan samenwerken met Hummelo en Drempt & Oldenkeppel. Zoals het er nu naar uitziet komt er een blad van 16 pagina's in kleur, waarvan een aantal bladzijden zijn bedoeld als een 'vervanging' van Kerkleven in Oost-Gelderland en de rest onderling gelijkelijk verdeeld wordt voor het eigen kerkblad. In Wichmond zal dit kerkblad op een vergelijkbare manier worden aangeboden aan gemeenteleden zoals dat nu met WK het geval is. Van een apart (betaald) abonnement, zoals bij Kerkleven in Oost-Gelderland, zal dus in Wichmond geen sprake meer zijn. We hopen en verwachten al in het voorjaar met een eerste editie te kunnen komen. We danken de stichting Kerkleven en het bestuur,  drukkerij Weevers in Vorden, de redactie en onze kopijbezorgster Zwennie Langwerden-Bloemendaal, allen in het bijzonder voor de jarenlange inzet om Kerkleven in Oost-Gelderland tot stand te brengen en in stand te houden. Het is jammer dat dit na 75 jaar nu ophoudt, maar de veranderende omstandigheden bieden ook nieuwe perspectieven voor onderling samenwerken. We hopen op een fris en inspirerend nieuw kerkblad. Gezien het enthousiasme van alle betrokkenen gaat dat vast wel lukken.