Veertig-dagen-tijd met de kinderen. Veertig-dagen-tijd met de kinderen.
Veertig-dagen-tijd met de kinderen.

Aanstaande zondag 18 februarie is het in de kerk de eerste zondag van de veertig-dagen-tijd, waarin we gaan aftellen naar het Paasfeest.
Dit jaar willen we dat doen met een aftel-kalender, die in de kerk komt te hangen en waarop elke zondag de dagen die voorbij zijn, worden afgeplakt met stickers. We beginnen daar dus mee op zondag 18 februari, tijdens de kerkdienst.
In de kindernevendienst gaan we dan voor onszelf ook allemaal een kalender maken, om thuis mee af te tellen.
Twee weken later, op zondag 4 maart willen we alvast een knutselwerkje voor Pasen maken.
Dan is er op zondag 11 maart een dienst met de Garve en op zondag 25 maart is het Palmzondag en gaan we zoals ieder jaar onze palmpaasstokken versieren.
Hierover volgt op school meer informatie.
We hopen dat er veel kinderen mee komen doen, op weg naar Pasen.

Graag tot ziens!
Renske & Marieke.