Pinksterdienst Pinksterdienst

De Pinksterdienst is voorbereid door een aantal jongeren van Jek. In de twee avonden van voorbereiding hebben we het over inspiratie gehad. We moesten opschrijven wat inspiratie voor ons inhoud. Nadat we een aantal kernwoorden hadden opgeschreven gingen we het over het Pinksterverhaal hebben. De tweede avond liet Femke een Prezi zien die zij had gemaakt over haar inspiratie. We gingen ook kleding uitzoeken die we nodig hadden voor een toneelstukje over Pinksteren. Tijden de Pinksterdienst hebben we middels dit toneelstukje het Pinksterverhaal uitgebeeld. In het tweede gedeelte van de dienst hebben Eline en Femke door Middel van een Prezi hun verhaal verteld over wat hun inspireert.

Een JEK-jongere