Heb jij zin om Pasen eens heel anders te beleven? Loop dan mee met de Wandelwake!

Wichmond doet dit jaar voor de vierde keer mee aan de Wandelwake. De wandelwake is een wandeltocht in de nacht van Stille Zaterdag op Paasmorgen.
Het thema dit jaar is ‘Zoek de stilte, ontdek wat je beweegt’. Op verschillende rustpunten onderweg wordt invulling gegeven aan dit thema.
We verzamelen om 21.30 uur in de consistorie van de Walburgiskerk in Zutphen. Halverwege de Paaswake verlaten we de kerk en beginnen we aan onze wandeltocht. We lopen richting Baak en dan via Wichmond naar Warnsveld, waar we rond 8.00 uur met een gezamenlijk ontbijt de tocht afsluiten in de Martinuskerk.
De Wandelwake is in eerste instantie bedoeld voor jongeren vanaf ± 12 jaar. Maar ook volwassenen zijn van harte welkom. Er gaat een ‘bezemwagen’ met de wandelaars mee, voor wie het niet vol kan houden.
Je kunt ook een deel van de tocht meedoen. Er zijn verschillende stops rond Wichmond: om 2.15 uur is er soep bij de fam. Vaartjes aan de Broekweg, om  4.30 uur is er een (sportieve) activiteit in de kerk in Wichmond en om 6.00 uur rusten we even uit bij de fam. vd Stroom aan de Dennendijk.
Lijkt het je leuk om (een deel van) deze tocht mee te lopen, meld je dan aan bij één van de jeugdouderlingen: Annet (annet.heuvelink@gmail.com of 575741) of Caroline (vansytz@yahoo.co.uk of 0625028264). Liefst z.s.m. zodat we een idee hebben van het aantal belangstellenden. Wij zullen jullie dan als groep opgeven.