Agendapagina
« vorige  |  mei 2017  |  volgende »

Zondag 7 mei 2017 Gezinsdienst
Tijdstip: 10.00 uur

In deze dienst zal Verena Schieven ons vertellen over haar reis naar India, alwaar zij op maatschappelijke stage is geweest met een groep leerlingen van haar school. Onder andere heeft de groep praktische hulp geboden aan een school die veel minder bedeeld is dan onze scholen in Nederland.  Aan de hand van dia’s zal Verena ons een indruk verstrekken van haar ervaringen en activiteiten in India.  Ook zal Verena een paar keer zingen in de dienst.  We hopen op een goede opkomst.  Voor de kinderen zullen er kleurplaten zijn om in te kleuren.  Het is een jong-en-oud dienst!

Woensdag 10 mei 2017 Oecumenische vrouwengroep Wichmond - Vierakker
Tijdstip: 08.30 uur

Op woensdag 10 mei 2017 gaan de leden van de Oecumenische vrouwengroep en veel gasten een dagje uit. Om 8.30 uur vertrekken wij bij de kerk in Wichmond, wij gaan richting Barneveld waar wij het pluimvee museum zullen bezoeken. Na de lunch kunnen wij al het moois bekijken in het Oude Ambachten en Speelgoed museum in Terschuur.
Bij den Bremer wordt een dagschotel voor ons bereid, waarna wij ongeveer 19.15 uur weer in Wichmond zullen arriveren.
Opgave is mogelijk bij Henny Krijt. Telf.0575- 441992.

Vrijdag 19 mei 2017 Ontmoetingsmiddag: thema Israëlreis
Locatie: Pastorie
Tijdstip: 14.30 uur  - 16.30 uur

Op vrijdag 19 mei zal er een bijzondere ontmoetingsmiddag plaatsvinden in de pastorie, van 14.30 uur tot 16.30 uur.  Gedurende de middag zullen echtpaar Kornegoor en Marieke Maandag vertellen over hun pas ondernomen reis naar Israël.  Er zal veel te zien en te horen zijn, en er is koffie en thee.  Kom allemaal!

Woensdag 24 mei 2017 Oecumenische vrouwengroep Wichmond - Vierakker
Locatie: Withmundi
Tijdstip: 19.45 uur

Onze feestelijke slotavond wordt deze keer een vrolijke,  muzikale cabaret avond, die wordt verzorgd door twee buurvrouwen uit Gorssel, onder de naam: The Neighbour Sisters.
Komt dat zien en horen op woensdagavond  24 mei  2017 om 19.45 uur in gebouw Withmundi aan de Dorpsstraat te Wichmond.

Donderdag 25 mei 2017 Kerkdienst
Tijdstip: 09.00 uur

Hemelvaart. Dienst ter ere van onze opgevaren Heer, om 09.00 uur. We zullen Hem onze mooiste lofliederen toezingen!

datum en tijdstip 19-05-2024 om 10.00 uur
1e Pinksterdag