Agendapagina
« vorige  |  februari 2024  |  volgende »

Zondag 18 februari 2024 Op weg naar Pasen
Locatie: Hengelo Gld - Wichmond - Zelhem - Steenderen - Vorden

De Protestantse kerken van Steenderen, Vorden, Hengelo en Zelhem en Wichmond organiseren ook in 2024 weer een wandel-evenement!
“Ga jij ook mee?"

Startpunten

18 februari Hengelo Gld
25 februari Wichmond
3 maart  Zelhem
10 maart Steenderen Let op! Deze wandeling begint om 11.45 uur. Koffie vooraf!
17 maart Vorden

Verdere informatie is te vinden op: opwegnaarpasen.atwebpages.com

Vrijdag 23 februari 2024 FilmThe Bridges of Madison County
Locatie: Withmundi
Tijdstip: 20.00 uur

Fotograaf Robert Kincaid reist voor National Geographic de wereld rond. Francesca Johnson is een brave huisvrouw, ergens in Iowa. Hun leven kabbelt rustig voort. Verwachtingen hebben ze al lang niet meer. Maar vier dagen na hun eerste ontmoeting zouden ze alles doen om hun nieuwe liefde niet te moeten verliezen. Oscar-winnaars Meryl Streep (die voor deze rol haar 10de Oscar nominatie kreeg) en Clint Eastwood (die tevens producer en regisseur was) stellen hun supersterstatus en acteertalent op overtuigende wijze ten dienste van de geliefde personages uit Robert James Waller's lyrische bestseller over liefhebben, keuzes maken en gevolgen dragen. De kleine details en de grote emoties van die ene volmaakte liefde zijn perfect weergegeven. Een liefde die sommigen van ons vroeger of later meemaken. Voor Robert en Francesca was het later. En het was heerlijk.
De zaal is open vanaf 19.30 uur de voorstelling begint om 20.00 uur, de toegang is gratis, bij de uitgang is de mogelijkheid uw waardering in de vorm van een vrije gift in daarvoor bestemde melkbus te doen.
De volgend filmavond staat gepland op 22 maart, dan zal de film Jezus Christ Superstar ons een inzage geven in het passieverhaal zoals dat in de jaren 70 beleefd werd.

datum en tijdstip 19-05-2024 om 10.00 uur
1e Pinksterdag