Agendapagina
« vorige  |  juli 2018  |  volgende »

Zaterdag 7 juli 2018 Braderie/ tuinfeest in Wichmond
Locatie: Wichmond
Tijdstip: 11.00 uur  - 16.00uur
Prijs: Toegang gratis

Braderie/ tuinfeest in Wichmond
Zaterdag 7 juli wordt bij de Protestantse Kerk in Wichmond voor de derde keer een braderie/ tuinfeest georganiseerd. Deze vindt plaats van 11:00 – 16:00 uur aan de Dorpsstraat. Net als voorgaande jaren zijn er diverse kraampjes waar tal van zaken te koop worden aangeboden, er zijn leuke activiteiten voor kinderen, u kunt een gokje wagen bij het Rad van Avontuur en onder het genot van een hapje en een drankje luisteren naar de muziekoptredens van de muziekgroep Com Cobre en de koren Akapella en Reborn. Daarnaast zal, wegens het succes van vorig jaar, dit jaar opnieuw de bakwedstrijd 'Heel Wichmond/Vierakker bakt' worden gehouden.
De toegang tot de braderie is gratis. De uiteindelijke opbrengst van de dag is bestemd voor het onderhoud van kerk en pastorie.

datum en tijdstip 19-05-2024 om 10.00 uur
1e Pinksterdag