Paaswandelwake 'Open je Handen', 4-5 april 2015

Ook dit jaar doet onze gemeente weer mee met de Paaswandelwake, welke wordt georganiseerd samen met kerkgemeenschappen in de regio.

In de nacht van Stille Zaterdag (4 april) op Paasmorgen lopen we zo'n twintig kilometer. Onderweg staan we op verschillende momenten stil en doen we met elkaar een activiteit of houden we een korte viering. Ook in onze kerk is er een activiteit.

De wandelwake is speciaal bedoeld voor jongeren, maar je bent nooit te oud om mee te lopen! De afgelopen jaren zijn steeds meer oudere jongeren mee gaan lopen.

Het thema dit jaar is 'open je handen'.  De wandelwake zal rond 22:00 uur van start gaan in Hengelo (de kerk aan de Banninkstraat) en om ongeveer 07:30 uur hopen we met elkaar aan het ontbijt te eindigen in Zutphen (in de Wijngaard). Er gaat een ‘bezemwagen’ met de wandelaars mee, voor wie het niet vol kan houden.

Lijkt het je leuk om (een deel van) deze tocht mee te lopen, meld je dan aan bij Annet (annet.heuvelink@gmail.com of 575741) of Caroline (vansytz@yahoo.co.uk of 0625028264). Liefst z.s.m. zodat we een idee hebben van het aantal belangstellenden. Wij zullen jullie dan als groep opgeven.

datum en tijdstip 21-04-2024 om 10.00 uur
Dienst met Steenderen in Wichmond