Dienst op zondag 15 december 2019 Dienst op zondag 15 december 2019
Op zondag 15 december 2019 is er een speciale kerkdienst die begint om 11.00 uur.  Voor deze dienst  nodigt de kerkenraad mensen uit die  aan huis gebonden zijn en de mensen die in een verzorgingshuis wonen, maar lid zijn bij ons.
In deze dienst gaat ds Tim Wiersum voor en medewerking wordt verleend door het koor Reborn.
De genodigden wordt na afloop koffie en thee met wat lekkers aangeboden, en om ongeveer 12.30 uur serveren wij dan een kop soep met enkele broodjes.

Natuurlijk is er de mogelijkheid om gehaald en gebracht te worden. Opgave graag bij de ouderlingen voor 8 december 2019.

Vanzelfsprekend zijn alle kerkgangers welkom, en niet alleen de mensen die aangewezen zijn op vervoer door anderen! De dienst is "speciaal" omdat we nu mensen verwachten die er anders niet bij kunnen zijn.
Vandaar ook de aangepaste aanvangstijd. (N.B. Er is die zondag dus géén reguliere dienst om 10.00 uur).
Mensen die zelfstandig naar de kerk kunnen komen om deze kerkdienst mee te maken hoeven zich niet aan te melden. Het wordt vast een bijzondere ontmoeting. Komt allen!