Muzikale vertelling met muziek van de Beatles

Scrooge & the Beatles

Op zondag 16 december a.s. zal er in de Protestantse Kerk te Wichmond een muzikale vertelling zijn met uitsluitend muziek van de Beatles. Bij de hertaalde teksten komt  de inhoud van de Beatlessongs nog steeds tot hun recht, maar richt zich tevens op deze eigentijdse versie van de Christmas Carol van Charles Dickens.
Tussen de prachtige liedjes door, waarbij zang en dwarsfluit
(o.a. Elsa Rietman en Merel Keppels) centraal staan, zal het verhaal in rijm worden verteld. Alles huisgemaakt (Henk Gombert en Merel Harkink), waarbij de leerlingen van Combi Combo in de leeftijd van 10 tot en met 18 jaar hun vaardigheden en creativiteit tonen.
Het zou ontzettend leuk zijn als u komt.

Aanvang om 15.00 u, Dorpsstraat 16 Wichmond. Na afloop kunt u een glaasje warme chocolademelk of glühwein drinken.  Een vrije bijdrage is zeer welkom, de opbrengst gaat naar het Nationaal Kinderfonds (ondersteuning voor kinderen in armoede).